ستاره کروات منچسترسیتی در رادار تیم‌های عربستانی

ستاره کروات منچسترسیتی در رادار تیم‌های عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی- متئو کواچیچ، هافبک کروات منچسترسیتی که دقایق زیادی در این فصل برای بازی به دست نیاورده، اخیرا مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، تابستان 2023، متئو کواچیچ از چلسی به منچسترسیتی پیوست تا جای خالی ایلکای گوندوغان را در این تیم پر کند. گوندوغان پس از تمام شدن قراردادش به صورت آزاد به بارسلونا پیوست تا پپ گواردیولا، متئو کواچیچ را به عنوان جانشین او انتخاب کند.

ستاره سابق رئال مادرید و اینتر میلان، به مدتی زمان نیاز داشت تا به بازی زیر نظر پپ گواردیولا عادت کند؛ اما او در بازی‌های اخیر پیشرفت جالب توجهی داشت. او یکی از 6 گل سیتیزن‌ها را در دیدار مقابل لوتون در دور پنجم جام حذفی انگلیس به ثمر رساند تا نشان دهد زیر نظر گواردیولا به مرز آمادگی رسیده است.

با این حال، احتمال دارد دوران حضور ستاره کروات در منچسترسیتی بیشتر از یک فصل نباشد و او از فصل آینده، در لیگی خارج از اروپا بازی کند. برخی رسانه‌ها مدعی شدند کواچیچ مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته و احتمال دارد در تابستان آینده راهی خاور میانه شود.

کواچیچ در 30 بازی خود در این فصل در تمام رقابت‌ها آمار 2 گل و 1 پاس گل را به ثبت رساند. هرچند که گفتنی است او جایگاه ثابتی در ترکیب منچسترسیتی ندارد و معمولا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رود.

حالا باید دید آیا پیشرفت او در ادامه فصل باعث می‌شود مدیران منچسترسیتی تصمیم به حفظ او بگیرند یا او هم مثل خیلی از ستاره‌های دیگر دنیای فوتبال راهی لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود.

1428