مدافع دانمارکی بارسلونا قصد جدایی ندارد

مدافع دانمارکی بارسلونا قصد جدایی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی بارسلونا اعلام کرد که قصد ندارد در تابستان از بارسا جدا شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای کسب درآمد و خروج از بحران مالی، قصد دارد در تابستان پیش رو چند بازیکن اصلی خود را به فروش برساند. یکی از بازیکنانی که گفته می‌شد احتمال دارد گزینه فروش باشگاه در این تابستان باشد، آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی آن‌ها است. او در تابستان 2022 به صورت رایگان و آزاد از چلسی به بارسلونا پیوست.

جدایی ژاوی در پایان فصل، باعث شده تا آینده چند بازیکن بارسلونا مبهم باشد. سرمربی بعدی سرنوشت بازیکنان را مشخص می‌کند و این در حالی است که هنوز گزینه‌ای برای هدایت کاتالان‌ها انتخاب نشده.

کریستنسن تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد و ارزش نقل و انتقالاتی او حدود 40 میلیون یورو است؛ این مبلغ می‌تواند کمک زیادی به وضعیت اقتصادی بارسلونا کند.

با این حال، علی‌رغم فشاری که برای فروش بازیکنان وجود دارد، کریستنسن خودش را در لیست خروج باشگاه نمی‌بیند. او می‌خواهد سال‌های بیشتری پیراهن بلوگرانا را به تن کند.

ژاوی در هفته‌های اخیر ترجیح داده از مدافع سابق چلسی در خط هافبک استفاده کند و این بازیکن 27 ساله معتقد است که انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری در زمین باعث می‌شود تا سرمربی بعدی بارسلونا تصمیم به حفظ او بگیرد.

او در مصاحبه با تلویزیون دانمارک در این باره گفت: «من هیچ جا نمی‌روم. وقتی آمدم، می‌دانستم که وارد چه باشگاهی شدم و هنوز هم از بازی برای بارسلونا فوق‌العاده خوشحالم. من خودم را در جایی جز بارسلونا نمی‌بینم.»

او در خصوص تغییر پستش در هفته‌های اخیر گفت: «من واقعا از بازی در خط هافبک لذت می‌برم. من باید برای حفظ تعادل تیم در مقابل خط دفاعی تلاش کنم.»

1428