ستاره میلان آب پاکی روی دستان بارسلونا و پاری سن ژرمن ریخت

ستاره میلان آب پاکی روی دستان بارسلونا و پاری سن ژرمن ریخت

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل لیائو، یکی از بازیکنانی است که باشگاه‌های زیادی در اروپا علاقه دارند او را در تیم خود داشته باشند، اما این بازیکن در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد آینده خودش را در باشگاه میلان می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، شنیده‌ها حاکی از آن است که وضعیت مالی بارسلونا از ابتدای سال 2024 بهبود یافته است و مدیران باشگاه برای فعالیت در نقل و انتقالات تابستانی، بودجه جالب نوجهی خواهند داشت. هرچند که این‌ها تنها گمانه‌زنی است و در حقیقت شرایط اقتصادی بارسا پیچیده است.

باشگاه بارسلونا قصد دارد از طریق فروش بازیکنان خود، بودجه نقل و انتقالاتی‌اش را افزایش دهد و برای خرید یک یا چند بازیکن تاثیرگذار اقدام کند.

یکی از اهداف مدیران بارسا، خرید یک وینگر چپ سطح جهانی است. ژائو فلیکس که در حال حاضر به صورت قرضی برای بارسا بازی می‌کند، یکی از گزینه‌های بارسلونا برای این پست است، اما اگر اتلتیکو مادرید با فروش این بازیکن موافقت نکند، کاتالان‌ها به سراغ گزینه‌های دیگر می‌رود.

لیائو، ستاره پرتغالی آث میلان یکی از گزینه‌های بارسا برای این پست است. لیائو مورد توجه چند باشگاه دیگر، از جمله پاری سن ژرمن هم قرار گرفته است. باشگاه فرانسوی تصمیم دارد تا پس از جدایی کیلیان امباپه، رافائل لیائو را جانشین او کند. اما این بازیکن، دوست دارد سال‌های بیشتری در آث میلان بماند چون خودش را مدیون به این باشگاه می‌داند.

او در این رابطه گفت: «میلان به من کمک کرد تا تبدیل به یک بازیکن بزرگ رشد کنم؛ نمی‌توانم این تیم را ترک کنم. من آینده خودم را در میلان می‌بینم.»

آنها در میلان به من کمک کردند تا به عنوان یک مرد و به عنوان یک بازیکن رشد کنم. من نمی توانم آنها را ترک کنم. به نقل از دیاریو اسپورت، آینده من در میلان است.

لئو در نیمه دوم رقابت‌های لیگ اروپا و پس از خروج آث میلان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بازی خواهد کرد و اسلاویا پراگ در مرحله یک هشتم نهایی در دستور کار قرار دارد.

رقیب اینترمیلان با 9 امتیاز برتری در صدر جدول، مدعی کسب عنوان قهرمانی سری آ است.

1428