کدام تیم اروپایی در این فصل بیشترین گل را زده است؟

کدام تیم اروپایی در این فصل بیشترین گل را زده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - پنج لیگ معتبر اروپایی همواره جذابیت های خاص و ویژه خود را دارند و از سرتاسر دنیا بیننده دارند و تیم های حاضر در این لیگ ها طرفداران خودشان در کل دنیا دارند.

به گزارش فوتبالی ، تا اینجای فصل، اگر بخواهیم مقایسه ای میان تعداد گل هایی که تیم های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی به ثمر رسانده اند، داشته باشیم، می بینیم که اینتر تا اینجای کار در سری آ ایتالیا موفق شده است 67 گل به ثمر برساند و به این ترتیب بهترین خط حمله را در 5 لیگ معتبر اروپایی در میان تمامی تیم ها داشته است. پس از اینتر، بایرن مونیخ قرار می گیرد. بایرن مونیخ در این فصل از رقابت ها در بوندسلیگای آلمان تا اینجای کار 63 گل به ثمر رسانده است. لیورپول هم در لیگ برتر انگلیس 63 گل زده است.

آرسنال در رده بعدی قرار می گیرد که در این فصل از بازی ها توانسته است 62 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند. بایرلورکوزن و منچسترسیتی هم توانسته اند 59 گل بزنند. رده بعدی متعلق به ژیرونا تیم شگفتی ساز این فصل از رقابت های لالیگای است. ژیرونا در لالیگای اسپانیا در این فصل از رقابت ها تا اینجای کار 57 گل وارد دروازه حریفان خود کرده است.

1470