سکوت مربی موردنظر لیورپول و منچستریونایتد شکسته شد

سکوت مربی موردنظر لیورپول و منچستریونایتد شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره سرمربی موردنظر تیم های منچستریونایتد و لیورپول تصمیم گرفت درباره شایعات رفتن خود به این تیم ها صحبت کند.

به گزارش فوتبالی، سیمونه اینزاگی در حال حاضر یکی از مربیان پرطرفدار فوتبال اروپا محسوب می شود. او در فصل قبل همراه با اینتر موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد، اما در آن جا مغلوب سیتی شد. در این فصل اما نراتزوری تقویت شده و حالا با فاصله زیاد نسبت به یوونتوس و میلان در صدر جدول سری آ قرار دارد. این عملکرد فوق العاده اینزاگی باعث شده تا تیم های بزرگی مثل منچستریونایتد و لیورپول به دنبال جذب این سرمربی باشند. 

اما خود سیمونه اینزاگی درباره این اخبار گفت: "من حالم در اینجا خوب است و همه از این موضوع باخبر هستند. به نظر نمی آید که این شایعات برای ما مشکل ساز شود و فکر نکنم که الان وقت مناسبی برای صحبت کردن درباره این مسائل باشد. ما روی اتفاقات داخل زمین تمرکز کرده ایم و حالا کمتر از 90 روز تا پایان فصل باقی مانده و ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم. من از کار کردن در اینتر راضی هستم و هیچ جای نگرانی نیست. خیلی خوش شانس بوده ام که توانسته ام با این گروه فوق العاده همکاری کنم. از شنیدن اخبار علاقه لیورپول و یونایتد به خودم، افتخار می کنم."

4416