واقعاً انریکه از امباپه بدش می‌آید؟

واقعاً انریکه از امباپه بدش می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف دوگاری ستاره سابق فرانسوی از رفتار لوئیز انریکه در پی اس جی انتقاد و ادعا کرد که این سرمربی اسپانیایی اصلاً از کیلیان امباپه خوشش نمی آید. 

به گزارش فوتبالی، بعد از انتشار خبر جدایی کیلیان امباپه در پایان فصل، لوئیز انریکه او را در بازی قبلی پاریسن ژرمن بازی نداد و حالا دوگاری احساس می کند که شخصیت مربی سابق بارسلونا اصلاً مناسب مربیگری در پاریسن ژرمن نیست.

دوگاری که خود سابقه بازی در بارسلونا را دارد، راجع به این موضوع گفت: "فکر می کنم لوئیز انریکه اصلاً جایگاه خوبی در پی اس جی ندارد و از اول هم مشخص بود. او بسیار مغرور است و به جای اینکه اعتراف کند هنوز به فرمول درستی دست نیافته، ترجیح می دهد که کیلیان امباپه را بگیرد. تیم انریکه اصلاً زیبا بازی نمی کند و او امباپه را نیمکت نشین می کند. فکر می کنم لوئیز انریکه اصلاً کیلیان امباپه را دوست ندارد. او از بازی و رفتار امباپه بدش می آید که این موضوع به غرور انریکه برمی گردد، چون دوست دارد خودش ستاره تیم باشد. البته او نمی تواند به صورت آشکار اعلام کند که امباپه را دوست ندارد، چون هر بار که به کیلیان بازی می دهد، او از چپ و راست گل می زند."

4416