بارسلونا با حذف ناپولی چقدر به جیب می‌زند؟

بارسلونا با حذف ناپولی چقدر به جیب می‌زند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که اوضاع مالی بارسلونا مناسب نیست، پیروزی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا می تواند برای آبی و اناری پوشان هم و حیاتی باشد و برای آن ها سود مالی به همراه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و اکنون همه چیز به بازی برگشت کشیده شده است و باید دید که در ورزشگاه خانگی بارسلونا چه اتفاقاتی رخ می دهد.

بارسلونا در صورت این که بتواند ناپولی را حذف کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها شود، از سوی یوفا مبلغ 10.6 میلیون یورو را پاداش می گیرد. همچنین با حضور در مرحله یک چهارم نهایی دوباره امکان فروش بلیت های ورزشگاه خانگی خود را مقابل یک تیم دیگر در لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت و از این طریق باز هم درآمد زایی خواهد کرد. همین قضیه منجر می شود تا پیروزی مقابل ناپولی برای باشگاه بارسلونا مهم باشد.

بارسلونا و ناپولی سه شنبه 22 اسفندماه از ساعت 23:30 به وقت ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

1470