برنامه 170 میلیون پوندی مالک جدید منچستریونایتد برای تابستان

برنامه 170 میلیون پوندی مالک جدید منچستریونایتد برای تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد خود را برای بودجه نقل و انتقالاتی به ارزش 170 میلیون پوند در تابستان آماده می‌کند که بخش بزرگی از آن، می‌تواند از طریق فروش بازیکنان این تیم به دست بیاید.

به گزارش فوتبالی، سر جیم راتکلیف در نهایت موفق شد تا در باشگاه منچستر یونایتد سهیم شود و حالا برای اولین پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه با حضور خودش آماده می‌شود. منابع معتبر گزارش داده اند که رئیس گروه صنعتی INEOS، مایل است تا در ترکیب اصلی شیاطین سرخ سرمایه گذاری کند و برنامه دارد تا ایده خود را با فراهم آوردن بودجه ای به ارزش 170-150 میلیون پوند که مبلغ 100 میلیون پوند آن از فروش بازیکنان این تیم به دست خواهد آمد، عملی کند.

بازیکنانی مانند جیدون سانچو و دونی فن د بیک که در برنامه‌های تن هاگ جایی ندارند، در تابستان پیش رو در دسترس خواهند بود اما تغییرات بزرگ دیگری نیز در ترکیب منچستر یونایتد رخ خواهد داد. آنتونی که پس از انتقال گران قیمتش از آژاکس به اولدترافورد، عملکرد ناامید کننده ای داشته، برای فروش در دسترس خواهد بود. همچنین احتمال علاقه نشان دادن تیم‌های سعودی به دیگر بازیکنان این تیم مانند کاسمیرو و رافائل واران وجود دارد که همگی می‌توانند با جدایی خود از این باشگاه، بخشی از بودجه مد نظر را مهیا کنند.

2102