هدف نقل و انتقالاتی برنتفورد در لیست خرید چلسی

هدف نقل و انتقالاتی برنتفورد در لیست خرید چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو نوسا که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان 2024 مورد توجه باشگاه برنتفورد قرار گرفته بود، حالا تبدیل به یکی از گزینه‌های چلسی برای تابستان پیش رو شده است.

به گزارش فوتبالی، رومانو در گفتگوی اختصاصی با رسانه CaughtOffside اعلام کرد که برنتفورد که در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب آنتونیو نوسا اقدام کرده بود؛ قصد ندارد در تابستان تلاش دیگری انجام دهد.

به نقل از نشریه اسپورت، با وجود این‌که انتقال نوسا به برنتفورد پیچیده شده است، اما ممکن است در فصل آینده این بازیکن نروژی پیراهن یک تیم انگلیسی دیگر را به تن کند. گفته شده است که چلسی نیز یکی از تیم‌های علاقه‌مند به جذب نوسا است.

مدیران چلسی در دو فصل اخیر نشان دادند علاقه خاصی به جذب بازیکنان جوان دارند و آنتونیو نوسا هم می‌تواند گزینه جذابی برای سران باشگاه لندنی باشد. رومانو در مورد آخرین اخبار در مورد آینده نوسا، اظهار داشت که وضعیت او در حال حاضر مبهم است و می‌توان انتظار داشت که در تابستان تیم‌های زیادی برای به خدمت گرفتنش تلاش کنند.

چلسی می‌تواند از کنار رفتن برنتفورد از رقابت برای جذب این بازیکن نهایت بهره را ببرد و این جوان نروژی را مال خود کند. رومانو درباره وضعیت علاقه برنتفورد به نوسا گفت: «من فکر نمی‌کنم برنتفورد دوباره برای آنتونیو نوسا تلاش کند. به من گفته شده است که احتمال رقم خوردن این انتقال بسیار پایین است.»

او در ادامه گفت: «البته این به معنای ماندن نوسا در کلوب بروژ نیست؛ بلکه باشگاه بلژیکی درهای مذاکره را برای سایر باشگاه‌ها باز گذاشته است.»

1428