نمایش مقتدرانه توپچی‌ها موجب تحسین سرمربی نیوکاسل شد

نمایش مقتدرانه توپچی‌ها موجب تحسین سرمربی نیوکاسل شد

پایگاه خبری فوتبالی- نمایش مقتدرانه شب گذشته آرسنال در برابر نیوکاسل که با برتری 4 گله توپچی‌ها همراه بود، باعث شد تا ادی هاو، سرمربی نیوکاسل قرمزهای شمال لندن را تحسین کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، آرسنال موفق شد با 4 گل از سد نیوکاسل عبور کند و خودش را در کورس قهرمانی با منچسترسیتی و لیورپول نگه داشت. این نمایش چشم‌نواز تحسین ادی هاو، سرمربی حریف را برانگیخت.

شاگردان میکل آرتتا با این 3 امتیاز، فاصله خودشان را با صدر جدول حفظ کردند و حالا در انتظار یک لغزش از سوی لیورپول و منچسترسیتی نشسته‌اند تا خودشان را به صدر جدول برسانند. گل به خودی بوتمن و گل‌های کای هاورتز، بوکایو ساکا و یاکوب کیویور این برد شیرین را برای توپچی‌ها رقم زد. جو ویلوک، بازیکن سابق آرسنال یکی از گل‌ها را جبران کرد تا سنگینی این شکست تلخ را کمتر کند.

این برد پس از شکست تلخ مقابل پورتو در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، باعث شد تا امیدهای هواداران به ادامه فصل افزایش یابد. آن‌ها واکنش خوبی پس از شکست برابر پورتو نشان دادند و این ثابت می‌کند که بازیکنان آرسنال از نظر ذهنی در سطح بالایی قرار دارند.

ادی هاو در پایان بازی از عملکرد آرسنال تعریف کرد و در این بازه گفت: «آرسنال استحقاق حضور در بین مدعیان قهرمانی را دارد. آنها قطعا یکی از بهترین تیم‌هایی هستند که ما در این فصل با آن روبه‌رو شدیم.»

هاو همچنین در پایان صحبت‌هایش از عملکرد ضعیف تیمش ابراز نگرانی کرد.

1428