مدافع اسبق بارسلونا به چهار سال و شش ماه حبس محکوم شد

مدافع اسبق بارسلونا به چهار سال و شش ماه حبس محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز بازیکن برزیلی به اتهام آزار جنسی به یک زن در یک باشگاه شبانه در شب 30 دسامبر 2022 به چهار سال و شش ماه حبس محکوم شد.

به گزارش فوتبالی، قاضی پرونده با بررسی شواهد و مدارک اعلام کرد که آلوز علاوه بر مدت حبس خود، به مدت پنج سال در آزادی مشروط قرار خواهد داشت و به مدت 9 سال و شش ماه حق ارتباط گرفتن یا نزدیک شدن به قربانی را ندارد و همچنین باید 150 هزار یورو غرامت بپردازد و هزینه های دادگاه نیز به عهده او خواهد بود. 

در حقیقت دادگاه با بررسی شواهد به این نتیجه رسید که دنی آلوز مرتکب جرم شده است و به قربانی، تجاوز کرده و مرتکب خشونت جنسی شده است. آلوز صبح امروز به دادگاه شماره 21 شهر بارسلونا رفت تا نتیجه حکم خود را بشنود. 

آلوز بیش از یک سال و یک ماه است که در زندان حضور دارد و حالا باید سه سال و نیم دیگر را هم پشت میله های زندان سپری کند و بعد از آن نیز به صورت مشروط، آزاد خواهد شد. 

وکیل مدافع خواستار دوازده سال حبس برای دنی آلوز شده بود اما در نهایت قاضی، حکم سبک تری را برای مدافع اسبق بارسلونا صادر کرد. این بازیکن تا پیش از این پرونده در باشگاه پوماس مکزیک حضور داشت اما حالا به نظر می رسد که دوران فوتبال او به تلخ ترین شکل ممکن به پایان رسیده باشد.

4125