واکنش سرمربی ناپولی به کسب تساوی مقابل بارسلونا

واکنش سرمربی ناپولی به کسب تساوی مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فرانچسکو کالزونا سرمربی ناپولی از تلاش و عملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل بارسلونا به شدت راضی است.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم های ناپولی و بارسلونا از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا به مصاف هم رفتند. در ابتدا کاتالان ها با ضربه لواندوفسکی، 1-0 جلو افتادند، اما در ادامه پارتنوپی موفق شد با گل اوسیمهن بازی را به تساوی بکشاند تا همه چیز به دیدار برگشت کشیده شود. 

کالزونا پس از پایان بازی گفت: "ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، اما اول از همه، می خواهم به شاگردانم تبریک بگویم. آن ها مردانه تا انتها جنگیدند. در نیمه دوم واقعا نمایش خوبی داشتیم، اما از نظر فنی، باید پیشرفت کنیم. من چند بازیکن مهم را به خاطر اینکه در شرایط ایده آل نبودند، بازی ندادم. ما نباید به بارسلونا اجازه می دادیم که خیلی راحت خطوط را عوض کند و توپ را به هرجایی که دوست دارد ببرد. به هر حال، در پایان برای کسب پیروزی تلاش کردیم که به نظرم نشانه بسیار خوبی است. من واقعاً روحیه بازیکنان را تحسین می کنم. در این بازی، ناپولی از جان و روحش مایه گذاشت تا از شکست برابر تیمی قدرتمند جلوگیری کند."

4416