دلیل نپیوستن مهاجم 24 ساله ایتالیایی به اتلتیکو مادرید مشخص شد

دلیل نپیوستن مهاجم 24 ساله ایتالیایی به اتلتیکو مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید در تابستان 2023 تا آستانه امضای قرارداد با متئو رتگی، مهاجم 24 ساله ایتالیایی پیش رفت اما در آخرین لحظات اتفاقاتی رقم خورد که باعث شد این انتقال صورت نگیرد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید تابستان گذشته قصد داشت برای جذب یک مهاجم اقدام کند و گزینه‌های زیادی را هم بررسی کرد. آن‌ها حتی در نقل و انتقالات زمستانی نیز تا آستانه امضای قرارداد با مویز کین، ستاره ایتالیایی باشگاه یوونتوس پیش رفتند اما این انتقال در ساعات آخر منتفی شد تا روخی بلانکو یک نیم فصل دیگر در حسرت جذب مهاجم بماند.

یکی دیگر از گزینه‌های اتلتیکو در تابستان 2023، متئو رتگی، مهاجم 24 ساله و بلندقامت ایتالیایی-آرژانتینی بود. اما این انتقال نیز در ساعات نهایی شکست خورد و رتگی نتوانست پیراهن سفید و قرمز روخی بلانکو را به تن کند. این در حالی است که کارلوس رتگی، پدر و ایجنت این بازیکن ادعا کرد که کارهای انتقال پسرش متئو به اتلتیکو به مراحل پایانی رسیده بود، اما محدودیت‌های مالی لالیگا اجازه نداد تا تیم مادریدی رتگی را به خدمت بگیرد.

کارلوس رتگی اعلام کرد که اتلتیکو انتخاب اصلی متئو رتگی بود، اما این انتقال نهایی نشد. او در این باره گفت: «سال گذشته همه چیز را با اتلتیکو مادرید امضا کردیم، متئو قرار بود در آنجا بازی کند. این قرارداد به دلیل قوانین فیرپلی مالی و مسائل مربوط به ژائو فلیکس، نهایی نشد.»

رتگی اضافه کرد: «زمانی که مطمئن شدیم اتلتیکو نمی‌تواند متئو را جذب کند؛ باید بین لیگ‌های آلمان، انگلیس یا جنوا یکی را انتخاب می‌کردیم. افراد زیادی به من گفتند که اگر لیگ برتر انگلیس را انتخاب نکنیم حماقت کرده‌ایم، اما من فکر می‌کنم متئو دوباره فرصت بازی در انگلیس را به دست می‌آورد.»

رتگی در نهایت به جنوا پیوست و عملکرد خوبی هم در این تیم داشته. مدیران اتلتیکو امید دارند تا در آینده بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

1428