منچستریونایتد به دنبال جذب پدیده 17 ساله نروژی

منچستریونایتد به دنبال جذب پدیده 17 ساله نروژی

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد به رقابت برای جذب نیپان، هافبک 17 ساله نروژی اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد برنامه دارند تا در تابستان 2024 تحولی اساسی در تیم خود به وجود بیاورند. آن‌ها در نقل و انتقالات زمستانی جیدون سانچو، دونی فن دبیک و سرخیو رگیلون را به تیم‌های دیگر واگذار کردند؛ اما برای پنجره نقل و انتقالاتی ماجرا متفاوت خواهد بود و آن‌ها به دنبال جذب بازیکنان مدنظر خود خواهند بود.

یکی از گزینه‌های شیاطین سرخ برای تابستان، سوره نیپان، هافبک جوان نروژی است. شنیده‌ها حاکی از این است که منچستریونایتد به دنبال جذب این بازیکن 17 ساله است. بر اساس گزارشی از رسانه HITC، منچستریونایتد یکی از باشگاه‌هایی است که وضعیت این ستاره جوان را زیر نظر دارد.

نایپان 17 ساله که در حال حاضر برای تیم روزنبورگ بازی می‌کند، به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبال نروژ شناخته می‌شود. رسانه‌ها نیپان را با مارتین اودگارد مقایسه می‌کنند و او را ستاره بعدی فوتبال نروژ می‌دانند.

البته باید گفت که منچستریونایتد برای جذب این بازیکن رقیب‌های زیادی دارد. چلسی و منچسترسیتی دیگر تیم‌های انگلیسی‌ای هستند که در کنار شیاطین سرخ برای جذب این بازیکن رقابت می‌کنند. به غیر از تیم‌های انگلیسی، تیم‌هایی نظیر بروسیا دورتموند، آر بی لایپزیش، آ اس موناکو، لیون، بنفیکا و پورتو نیز علاقه‌مند به جذب نیپان هستند، بنابراین رقابت برای خرید این جوان بااستعداد بسیار تنگاتنگ است.

2 سال از قرارداد نیپان با روزنبرگ باقی مانده است و با این وجود، احتمال این‌که در تابستان با جدایی او موافقت شود زیاد است. او در 30 بازی برای تیمش در تمامی رقابت‌ها، 5 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل به ثبت رسانده است.

1428