اصلی‌ترین گزینه جانشینی توخل مشخص شد

اصلی‌ترین گزینه جانشینی توخل مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از اعلام رسمی جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ در پایان فصل، باواریایی ها برنامه ریزی را برای انتخاب جانشین او آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، رسانه های آلمان گزارش داده اند که ژابی آلونسو به گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ در فصل آینده تبدیل شده است. در حقیقت عملکرد درخشان آلونسو در لورکوزن نگاه باشگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. لیورپول در تلاش است تا ژابی را به عنوان جانشین یورگن کلوپ به خدمت بگیرد و حالا بایرن مونیخ نیز به دنبال استخدام این مربی اسپانیایی است. 

فصل لورکوزن خارق العاده بوده است. آنها در حال حاضر مقتدرانه و با اختلاف هشت امتیازی با بایرن مونیخ، صدرنشین بوندسلیگا هستند و می توانند پس از یازده سال، جام را از باواریایی ها بربایند. تیم ژابی در این فصل شکست نخورده و در آستانه ثبت رکوردی تاریخی در فوتبال آلمان قرار دارد.

هر چند که لورکوزن می گوید که برای فصل اینده هم روی ژابی حساب می کند اما این مربی فرصت خوبی را در اختیار خواهد داشت تا در تیم های بزرگ تر با ستارگان بزرگ تر کار کند که هم بایرن مونیخ و هم لیورپول می توانند مقاصد مناسبی برایش باشند. ژابی در دوران بازی خود در هر دو باشگاه کار کرده و با جو هر دو تیم آشنایی دارد.

4125