بمب بزرگ چلسی برای تابستان مشخص شد

بمب بزرگ چلسی برای تابستان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران چلسی برای خرید هری کین در تابستان پیش رو رویاپردازی می‌کنند.
به گزارش فوتبالی، چلسی برنامه دارد برای جذب هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ اقدام کند. بی‌شک این انتقال می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 باشد.
تابستان امسال، فصل مهمی برای آینده چلسی خواهد بود. مدیران باشگاه لندنی پس از دو فصل ناکامی در رقابت‌های مختلف، می‌خواهند فصل آینده نتایج بهتری به دست بیاورند و به نظر می‌رسد که برنامه دارند چند بازیکن باتجربه به ترکیب تیمشان اضافه کنند.
شاگردان مائوریتسیو پوچتینو در هفته‌های اخیر نمایش‌های خوبی از خود ارائه دادند و با ادامه همین روند، می‌توانند امیدوار به کسب سهمیه اروپایی باشند. شیرهای لندن پس از عبور از سد استون ویلا و کریستال پالاس، در این هفته موفق شدند منچسترسیتی آماده را با تساوی 1-1 متوقف کنند.
سرمربی آرژانتینی چلسی می‌خواهد برای فصل آینده هم پروژه آبی‌ها را هدایت کند. با این‌که گفته می‌شد شاید پوچتینو در پایان فصل اخراج شود، اما با توجه به نتایج خوبی که در چند هفته اخیر به دست آمد، بعید است چنین اتفاقی رقم بخورد.
برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که اگر چلسی یک مهاجم نوک شش‌دانگ و مطمئن در اختیار داشته باشد، می‌تواند نتایج بهتری هم به دست بیاورد؛ چرا که آن‌ها در امر خلق موقعیت موفق عمل می‌کنند اما موقعیت‌هایشان تبدیل به گل نمی‌شود. به گفته فیچاجس و به نقل از فوتبال اینسایدر چلسی شاید در تابستان آتی برای جذب هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس اقدام کند.
مهاجم سرشناس انگلیسی در 30 بازی برای بایرن مونیخ 29 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است، اما به گفته رسانه‌ها، از زندگی در آلمان و مونیخ راضی نیست.
هری کین و پوچتینو خاطرات خوبی از یکدیگر دارند؛ آن‌ها در کنار هم موفق شدند با تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.
1428