رونالدو یا مسی؟ بهترین بازیکن تاریخ از نگاه اسطوره چلسی

رونالدو یا مسی؟ بهترین بازیکن تاریخ از نگاه اسطوره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد وینگر بلژیکی سابق چلسی راجع به رقابت دیرینه بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در سال 2019 با رقم 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست و شماره 7 افسانه ای این باشگاه را بر تن کرد. با این حال، مصدومیت های متوالی باعث شدند تا هازارد هیچ وقت نتواند در سانتیاگو برنابئو بدرخشد. در نهایت، هازارد در سال 2023 قراردادش را فسخ و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. حالا ستاره سابق چلسی راجع به بحث قدیمی مسی یا رونالدو صحبت کرد. 

به نقل از سایت گل، ادن هازارد در مصاحبه ای با جان اوبی میکل، هم تیمی سابقش در چلسی گفت: "از نظر من، مسی شماره یک است. اگر شما درباره فوتبال صحبت می کنید، باید بگویید که لیونل مسی شماره یک است. اما مردم ممکن نظرات متفاوتی داشته باشند. بعضی می گویند رونالدو بهترین بازیکن تاریخ است، چون گل های بسیار زیادی به ثمر می رساند و جام های زیادی می برد. به رونالدو نگاه کنید، هنوز در سن 39 سالگی می درخشد و گل می زند. مطمئن هستم که رونالدو تا 50 سالگی بازی می کند. من بیشتر طرفدار سبک بازی مسی هستم، اما به نظر من، بهترین بازیکن تاریخ، زین الدین زیدان است."

4416