آبی‌های لندن در پی جذب مهاجم 24 ساله میلان

آبی‌های لندن در پی جذب مهاجم 24 ساله میلان

پایگاه خبری فوتبالی- رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان مورد توجه چلسی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ستاره 24 ساله پرتغالی باشگاه میلان که در هفته‌های اخیر مورد توجه مدیران پاری سن ژرمن برای جانشینی کیلیان امباپه قرار گرفته بود، حالا نظر چلسی را هم به خود جلب کرده است. به گزارش فیچاجس، آبی‌های لندن حاضر هستند تا برای جذب این ستاره پرتغالی با پاری سن ژرمن رقابت کنند.

لیائو خودش را به عنوان یکی از بهترین ستاره‌های دنیای فوتبال اثبات کرده و یکی از بهترین بازیکنان میلان در فصول اخیر بوده است. او در این فصل رکورد 7 گل و 9 پاس گل را در تمام مسابقات از خود به جای گذاشت.

چلسی در این فصل در خط حمله عملکرد متوسطی داشته و جذب یک وینگر گلزن می‌تواند کمک شایانی به تیم پوچتینو کند. این بازیکن 24 ساله می‌تواند در هر دو جناح و همچنین مهاجم نوک بازی کند. تطبیق‌پذیری و انعطاف‌پذیری او در زمین یک فاکتور مثبت برای چلسی و مائوریسیو پوچتینو خواهد بود.

رافائل لیائو آماده یک چالش جدید در دوران حرفه‌ای خود است و لیگ برتر انگلیس می‌تواند مقصد جذابی برای این ستاره پرتغالی باشد. با این حال، بعید است که چلسی در فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند و این می‌تواند مانع بزرگی برای آبی‌ها باشد. لیائو می‌خواهد در بالاترین سطح رقابت کند و قصد دارد به باشگاهی بپیوندد که بتواند عناوین لیگ و جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. باید دید آیا او برای پیوستن به پروژه چلسی در پایان فصل آماده است یا خیر.

گفته شده است که میلان برای فروش لیائو چیزی نزدیک به 150 میلیون پوند درخواست خواهد کرد و این رقم نجومی را هر باشگاهی در اروپا نمی‌تواند بپردازد.

1428