پدیده 17 ساله آژاکس در تیررس آرسنال

پدیده 17 ساله آژاکس در تیررس آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- جورل هاتو، ستاره 17 ساله باشگاه آژاکس آمستردام مورد توجه مدیران آرسنال قرار گرفته و گفته می‌شود توپچی‌ها برنامه دارند تا در تابستان 2024 برای جذب این بازیکن جوان اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فابریتزیو رومانو و رسانه بریفینگ دیلی، آرسنال در میان باشگاه‌هایی قرار دارد که جورل هاتو، بازیکن جوان آژاکس را زیر نظر دارد. رومانو در مصاحبه اختصاصی با رسانه CaughtOffside توضیح داد که او مدتی است که از علاقه توپچی‌ها به هاتو آگاه است، حتی اگر در حال حاضر هیچ اتفاق خاصی رخ نداده باشد.

این بازیکن 17 ساله که می‌تواند دفاع میانی یا دفاع چپ بازی کند. به نظر می‌رسد جدیدترین استعداد پرورش‌یافته در آکادمی آژاکس است که در آکادمی آژاکس، بتواند روزهای خوشی را در کنار توپچی‌های لندنی بگذراند. کارشناسان اعتقاد دارند او ویژگی‌های لازم برای به تن کردن پیراهن قرمزهای شمال لندن را دارد. اگرچه گفته می‌شود او پیش از این قرارداد جدیدی با آژاکس آمستردام امضا خواهد کرد.

آرسنال که در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر انگلیس است؛ در نظر دارد تا با تقویت خود در پنجره تابستانی پیش رو، در میان مدعیان باقی بماند و برای سال آینده نیز تیمی رقابتی بسازد.

رومانو در رابطه با علاقه آرسنال به ستاره جوان آژاکس اضافه کرد: «من بارها به علاقه آرسنال به جورل هاتو اشاره کرده‌ام، زیرا آنها ماه‌ها او را زیر نظر داشته‌اند، اما این موضوع برای سایر باشگاه‌های بزرگ اروپایی هم صدق می‌کند.»

باید دید در این رقابت تنگاتنگ نقل و انتقالاتی، کدام تیم موفق می‌شود پدیده 17 ساله آژاکس را به خدمت بگیرد.

1428