دیدار مدیر برنامه امباپه با مدیران منچسترسیتی

دیدار مدیر برنامه امباپه با مدیران منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منابع اسپانیایی مدعی هستند که هفته گذشته نماینده کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی پی اس جی با مدیران منچسترسیتی دیدار کرده است. 

به گزارش فوتبالی و کادنا سر، این جلسه روز دو شنبه در شهر منچستر برگزار شد، درست یک روز قبل از اینکه امباپه به سران پی اس جی اعلام کند که در تابستان امسال این باشگاه را ترک خواهد کرد. طبق گزارش این رسانه اسپانیایی یکی از نماینده های امباپه روز دوشنبه، یک روز قبل از دیدار منچسترسیتی با کپنهاگن دانمارک در لیگ قهرمانان اروپا، در کمپ تمرینی سیتی دیده شده. 

به نقل از سایت گل، با اینکه این جلسه حواشی زیادی به همراه داشته، اما دیگر نماینده امباپه نیز در جایگاه VIP استادیوم لایپزیش برای تماشای بازی رئال مادرید حضور پیدا کرده است و می توان گفت که همچنان لوس بلانکوس مقصد بعدی امباپه محسوب می شود. رئال مادرید مدت هاست که به دنبال جذب قهرمان جام جهانی 2018 است و به نظر می رسد که در این تابستان می تواند هدف اصلی خود را بالاخره به خدمت بگیرد. 

تاکنون، مادر امباپه مدیر برنامه های فرزندش بوده، اما طبق قوانین جدید فیفا، مادر امباپه برای حفظ سمت خود، باید یک گواهی نامه معتبر از فیفا دریافت کند. 

4416