تثبیت صدرنشینی پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه

تثبیت صدرنشینی پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن با پیروزی دو بر صفر مقابل نانت، پنجاه و سه امتیازی شد و اختلافی فاحش با رقیبانش ایجاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم های نانت و پاریسن ژرمن از چهارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می کردند که شاگردان لوئیز انریکه با 50 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند، اما نانت خیلی وضعیت مناسبی نداشت و تنها 22 امتیاز تا به اینجا به دست آورده بود و در رده سیزدهم قرار داشت. 

در نیمه اول توپ و میدان مطابق انتظار در اختیار پاریسن ژرمن بود و آن ها موقعیت های بسیاری را روی دروازه نانت ایجاد کردند، اما هیچ گاه نتوانستند در نیمه اول به گل برسند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اما، پی اس جی توسط لوکاس هرناندز مدافع سابق بایرن مونیخ بالاخره موفق شد قفل دروازه نانت را باز کند و به گل اول برسد. بعد از این گل، نانت چند موقعیت خوب برای رسیدن به گل مساوی داشت، اما در دقیقه 78، کیلیان امباپه تیر خلاص را به میزبان زد تا پی اس جی با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد و 53 امتیازی شود. با این برد، اختلاف پی اس جی با نیس به 14 امتیاز افزایش یافت.

4416