واکنش مورینیو به سال‌های رقابتش با بارسلونای گواردیولا

واکنش مورینیو به سال‌های رقابتش با بارسلونای گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو بین سال های 2010 تا 2013 میلادی سرمربی رئال مادرید بود و از سوی دیگر بین سال های 2008 تا 2012 میلادی پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را بر عهده داشت.

به گزارش فوتبالی ، بین سال های 2010 تا 2012 شاهد تقابل های رئال مادرید ژوزه مورینیو با بارسلونای پپ گواردیولا بودیم و ال کلاسیکو هایی دیدنی در آن سال ها وجود داشت.

ژوزه مورینیو درباره آن سال ها و تقابلی که با تیم پپ گواردیولا داشت، گفت:" سال های حضورم در رئال مادرید، رقابت زیادی با بارسلونا وجود داشت. در آن زمان بهترین کریستیانو و بهترین مسی بازی می کردند. بارسلونا در آن دوران بهترین تیم دنیا بود اما رئال مادرید تلاش می کرد تا شرایط را عوض کند. دنیا برای ال کلاسیکو متوقف می شد. در یک فصل بارسلونا برنده شد و در فصل دیگر رئال مادرید به پیروزی رسید. به شدت زیبا بود."

ژوزه مورینیو پس از برکناری از تیم آ اس رم در حال حاضر بیکار است و باید دید که مقصد بعدی اش کدام تیم خواهد بود. رئال مادرید در سال های 2010 تا 2013 با هدایت ژوزه مورینیو قهرمان کوپا دل ری، لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا شد. تیم مورینیو یک بار در فینال کوپا دل ری 2011 موفق شد بارسای گواردیولا را شکست بدهد و یک بار هم در دور برگشت لالیگا در فصل 2011/12.

1470