برتری پاری سن ژرمن مقابل رئال سوسیداد در لیگ قهرمانان اروپا

برتری پاری سن ژرمن مقابل رئال سوسیداد در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- دور رفت مرحله ۱/۸ نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با برتری خانگی پاری سن ژرمن مقابل رئال سوسیداد پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاری سن ژرمن در دیدار رفت از مرحله ۱/۸ نهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه شهر پارک دو پرنس به مصاف تیم رئال سوسیداد  اسپانیا رفت و در  یک دیدار خانگی حریف خود را با  نتیجه ۲-۰ شکست داد. در نیمه اول علی رغم تلاش تیم میزبان و حملات حاصلی برای تیم میزبان حاصل نشد و این تیم بازی با نتیجه ۰-۰ در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم پاری سن ژرمن برای برد در دیدار خانگی تلاش کرد و شاگردان لوئیس انریکه در دقیقه ۵۸ تویط فوق ستاره خود یعنی کیلیان امباپه به گل اول رسیدند. در ادامه و در دقیقه ۷۰ بردلی بارکولا روی پاس فابین رویز  گل دوم تیم میزبان را زد و در نهایت این بازی با حساب بازی ۲-۰ به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید و حالا شاگردان لوئیس انریکه اسپانیایی در ۱۷ اسفند و در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد در دیدار برگشت با خیالی راحت مهمان تیم اسپانیایی خواهند بود. به نظر می رسد با توجه به دیدار رفت از حالا می توان صعود شاگردان انریکه به جمع ۸ تیم برتر را محتمل دانست هرچند احتمال یک شگفتی نیز هنوز وجود دارد.

۱۰۰۹