بارسلونا برنامه‌ای برای فروش ستاره اسپانیایی خود ندارد

بارسلونا برنامه‌ای برای فروش ستاره اسپانیایی خود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- فران تورس که در تابستان قبلی یکی از گزینه‌های فروش بارسلونا بود، حالا با عملکرد خود در فصل جاری، مدیران باشگاه را متقاعد کرده تا برنامه‌ای برای فروشش در تابستان پیش رو نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته به نظر می‌رسید که فران تورس یکی از بازیکنانی باشد که بارسلونا را ترک می‌کند. بارسلونا که چند سالی است مشکلات مالی زیادی دارد، روی سود ناشی از فروش بازیکنان خود حساب باز کرده و فران تورس یکی از گزینه‌های فروش در تابستان 2023 بود.

اما تورس با درخشش در بازی‌های پیش‌فصل، نشان داد که متحول شده و همین باعث شد تا ژاوی قانع شود او را در تیم نگه دارد. از آن زمان به بعد، او تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان خط حمله بارسلونا شد. او که در اکثر بازی‌ها در ترکیب اصلی حضور نداشت، 11 گل تا به اینجای فصل به ثمر رساند و پس از لواندوفسکی، دومین گلزن برتر تیمش است.

طبق گزارش نشریه کاتالونیایی موندو دپورتیوو، تورس نه تنها ژاوی را متقاعد کرده است، بلکه مدیران بارسلونا را نیز قانع کرده است تا هیچ برنامه‌ای برای فروش این بازیکن 24 ساله اسپانیایی در تابستان امسال وجود نداشته باشد. اعضای باشگاه از تلاش‌های بی‌وقفه او قدردانی می‌کنند و معتقدند او به‌خاطر استفاده درست از فرصت‌های کمی که در این فصل به دست آورد، لایق اعتماد بیشتری است.

حضور ژائو فلیکس و رافینیا در تیم فصل آینده بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ و با این تفاسیر شانس تورس برای ماندن در جمع آبی و اناری‌ها زیاد است.

1428