گواردیولا امیدوار به احیای ستاره انگلیسی تیمش

گواردیولا امیدوار به احیای ستاره انگلیسی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا امیدوار است جک گریلیش، وینگر انگلیسی تیمش بتواند اتفاقات رقم خورده در هفته‌های اخیر را به دست فراموشی بسپارد و دوباره به روزهای خوب خود بازگردد.

به گزارش فوتبالی، جک گریلیش در هفته‌های اخیر فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد و معمولا از روی نیمکت شاهد نمایش هم‌تیمی‌هایش بود. حتی گفته شد این مسئله عصبانیت بازیکن انگلیسی را هم به همراه داشته، اما پپ گواردیولا از جک گریلیش، خواسته است تا یک بار به فرم ایده‌آل خود بازگردد.

گریلیش در چهار بازی اخیر منچسترسیتی، تنها 14 دقیقه بازی کرده است. پپ گواردیولا اعتقاد دارد گریلیش در سطحی که فصل گذشته بود، نیست. اخیرا از خانه گریلیش سرقت شده و گواردیولا احساس می‌کند این اتفاق، از نظر ذهنی ستاره انگلیسی تیمش را تحت تاثیر قرار داده، اما امیدوار است که گریلیش بتواند با این مشکل مقابله کند.

گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: «من تقریباً مطمئن هستم که او تا چند روز تحت تاثیر اتفاقات رخ داده قرار داشت، اما امیدوارم که الان با آن کنار آمده باشد. هضم اتفاقی که افتاد راحت نیست، اگر برای من هم رخ می‌داد، تحت تاثیر آن قرار می‌گرفتم.»

گواردیولا درباره رابطه‌اش با گریلیش اضافه کرد: «من همیشه از بازیکنانم راضی هستم. این مشکل بزرگی نیست. گریلیش در حال حاضر تلاش می‌کند جایگاه خودش را پس بگیرد و چیزی بیشتر از این نیست؛ ما به او نیاز داریم.»

منچسترسیتی روز شنبه در مقابل اورتون قرار می‌گیرد. شاگردان گواردیولا این شانس را دارند تا در صورت پیروزی، به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند. از طرفی، سیتیزن‌ها می‌خواهند دهمین پیروزی متولی خود در تمامی رقابت‌ها را به دست بیاورند.

1428