انگیزه بالای ستاره سابق بارسلونا برای بازگشت به دوران اوج

انگیزه بالای ستاره سابق بارسلونا برای بازگشت به دوران اوج

پایگاه خبری فوتبالی- ایلایکس موریبا که در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به ختافه پیوست، انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌هایش دارد.

به گزارش فوتبالی، چند سال پیش، ایلایش موریبا به عنوان یکی از بهترین استعدادهای پرورش‌یافته در لاماسیا شناخته می‌شد. او در سن 18 سالگی، تحت هدایت سرمربی بارسلونا وقت، رونالد کومان، موفق شد وارد تیم اصلی بارسلونا شود، اگرچه دوران حرفه‌ای او در بارسا چندان طولانی نبود و موریبا پس از یک درخشش کوتاه در پیراهن بلوگرانا، تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

موریبا در تابستان 2021 به آر بی لایپزیش پیوست؛ اما هیچ چیزی باب میلش پیش نرفت و نتوانست درخشش در بارسلونا را تکرار کند. او نتوانست در بوندسلیگا تاثیرگذار واقع شود. همچنین، موریبا در دوران 18 ماهه‌ای که به صورت قرضی در والنسیا بازی کرد، کم‌فروغ ظاهر شد.

او در این فصل، در نیم‌فصل نخست نتوانست حتی یک بازی هم برای لایپزیش انجام نداد تا سرانجام یک بار دیگر به تیمی از لالیگا قرض داده شود و این بار راهی ختافه شد. او پس از انعقاد قرارداد با ختافه با رسانه‌ها مصاحبه کرد و گفت: «من اشتباهاتی داشته‌ام و این چیزی است که در زندگی طبیعی است و اتفاق می‌افتد، اما مهم این است که از اتفاقات رخ داده درس بگیرم. من عشق زیادی به باشگاه بارسلونا دارم. من اشتباه کردم و حالا می‌خواهم همان بازیکنی باشم که همه از من انتظار دارند.»

او در ادامه گفت: «من مشتاق شروع دورانم در ختافه هستم و می‌خواهم آنقدر خوب باشم تا همه به من و فوتبالم احترام بگذارند.»

موریبا تازه 21 سال دارد و هنوز راه درازی در پیش دارد. او می‌تواند با درخشش در پیراهن ختافه، یک بار دیگر نام خودش را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

1428