آخرین لبخند پدر در کنار پسر ۷ ساله پس از برد منچستریونایتد

آخرین لبخند پدر در کنار پسر ۷ ساله پس از برد منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از هوادارن باشگاه منچستریونایتد روایت جالبی از خوشحالی پدر در حال بیماری خود در بازی تیم محبوبش زا منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، دنیل کیلن ، هوادار باشگاه منچستریونایتد روز چهارشنبه در توییتر خود در مطلبی نوشت : "پدر من مدت ها در حال مبارزه با سرطان بود و در نهایت چند ساعت پیش از بین ما رفت . پدر من آخرین ساعاتی که زنده بود من در بیمارستان کنار او بودم و بازی منچستریونایتد و ولورهمپتون که ۳-۳ دنبال میشد را تماشا می کردیم . زمانی که کوبی ماینو در آخرین ثانیه‌های بازی گل چهارم را زد پدرم با خوشحالی دستانش را در هوا تکان داد و به من گفت پسر ، برای همین لحظات است که هوادار منچستریونایتد شدیم ، و آن لبخند آخرین تصویری بود که از چهره پدرم به یاد دارم ، به همین دلیل ماینو برای همیشه بازیکن محبوب من خواهد بود"

این توییت که توسط کوبی ماینو دیده شده بود  و حالا قرار است با هماهنگی باشگاه منچستریونایتد و طی پیامی ویدئویی که به این هوادار گفته شده که او و خانواده‌اش مهمان جایگاه ویژه ورزشگاه الدترافورد و باشگاه منچستریونایتد باشند. جالب این جا است که کوبی ماینو جوان و ۱۸ ساله بدون هیچ اتفاق خاصی و فقط با زدن گل پیروزی بخش شیاطین سرخ قهرمان این خانواده و مخصوصا پسر هفت ساله این شخص از دنیا رفته شده و حالا قرار است مورد تقدیر باشگاه انگلیسی نیز قرار گیرند.

۱۰۰۹