حمایت ستاره سابق بایرن مونیخ از نشستن سرمربی آلمانی روی نیمکت بارسلونا

حمایت ستاره سابق بایرن مونیخ از نشستن سرمربی آلمانی روی نیمکت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - خاوی مارتینز مدافع اسپانیایی سابق بایرن مونیخ معتقد است که هانسی فلیک کاملاً مناسب نشستن روی نیمکت بارسلوناست. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اعلام استعفای ژاوی و رسمی شدن خروج او در پایان فصل، حالا بارسلونا به دنبال جذب یک سرمربی کارآمد است. در هفته گذشته اسامی زیادی از جمله میکل آرتتا، هانسی فلیک و حتی یورگن کلوپ توسط رسانه ها شنیده می شد و حالا گفته می شود که هانسی فلیک بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت کاتالان ها دارد. 

ملی پوش اسپانیایی سابق باواریایی ها گفت: "راه و روش بازی فلیک مثل بارسلوناست. او دستورات واضحی در زمین دارد. او وقتی به شما نگاه می کند، می گوید که چه انتظاراتی دارد. او آرام است و برای عصبانی کردن او، باید واقعا همه چیز را بهم بریزید. جلسات تمرینی فلیک بسیار فشرده و سخت است، اما همیشه با توپ کار می کند. در آلمان، ما همگی در نوبت تمرینی عصر با یک مربی بدنساز تمرین می کردیم و اینجا بود که همه بازیکنان تغییر می کردند. فرهنگ متفاوتی است. من سابقه بازی با سبک و استایل پپ گواردیولا را دارم و فلیک نیز اینطوری بازی می کند. او دوست دارد که از عقب بازیسازی کند و مدافعان را در جریان بازی قرار دهد."

4416