مدافع اسپانیایی در آستانه جدایی از بارسلونا

مدافع اسپانیایی در آستانه جدایی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی بارسلونا در تابستان 2024، پس از پایان یافتن قراردادش از بارسلونا جدا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، هدف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024، خرید یک وینگر چپ سطح جهانی، به علاوه یک هافبک دفاعی خواهد بود. گزینه اصلی بارسایی‌ها برای وینگر چپ، ژائو فلیکس است. فلیکس، در حال حاضر به صورت قرضی در بارسلونا حضور دارد؛ اما خرید این بازیکن به صورت دائمی در تابستان کار راحتی نیست، چون اتلتیکو مادرید به راحتی بازیکن جوان و تکنیکی خود را از دست نمی‌دهد.

آمادو اونانا، برونو گیمارش، الکس گارسیا و جاشوا کیمیش هم گزینه‌های بارسا برای تقویت کمربند خط میانی هستند. البته همه این‌ها گمانه‌زنی است و تا مشخص شدن سرمربی بعدی بارسلونا، نمی‌توان به گفته‌های رسانه‌ها اطمینان کرد.

اما بارسلونا باید فکری هم به حال جناح چپ خط دفاع خود بکند. مارکوس آلونسو، اکثر بازی‌های این فصل بارسلونا را به علت مصدومیت از دست داد. او در این فصل پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و نتوانست تهدیدی برای الخاندرو بالده باشد. با توجه به این شرایط، مارکوس آلونسو احتمالا در تابستان، با پایان یافتن قراردادش، از جمع کاتالان‌ها جدا شود.

مارکوس آلونسو فصل گذشته در چند پست برای بارسلونا بازی کرد و حتی ژاوی هرناندز به عنوان مدافع میانی از او بازی گرفت، اما در این فصل، چیز خاصی از مدافع اسپانیایی ندیدیم.

در حال حاضر، هکتور فورت و ژائو کانسلو در این پست برای بارسلونا بازی می‌کنند؛ کسانی که پست تخصصی‌شان دفاع راست است. سرجی کاردونا، مدافع لاس پالماس که در این فصل نمایش خوبی داشت؛ از گزینه‌های اصلی بارسا برای تقویت این پست است.

بارسلونا برای جذب کاردونا، باید با ویارئال و اتلتیکو مادرید رقابت می‌کند.

1428