سه تغییر در لیست بارسلونا در ادامه لیگ قهرمانان اروپا

سه تغییر در لیست بارسلونا در ادامه لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا نام 3 بازیکن زیر 20 سال را به لیست اصلی تیم خود برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد.

به گزارش فوتبالی، از زمانی که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نتوانست در بازار نقل و انتقالات فعال باشد، مدیران تصمیم گرفتند دوباره به آکادمی لاماسیا تکیه کنند که نتایج خوبی هم از این تصمیم به بار آمد. این سیاست همچنان در باشگاه بارسلونا ادامه دارد.

بارسلونا دو هفته دیگر باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف ناپولی، قهرمان فصل گذشته سری آ برود. آن‌ها از کوپا دل ری حذف شدند و در لالیگا نیز فاصله‌ای 8 امتیازی تا صدر جدول دارند و شانس زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی وجود ندارد؛ از همین رو، لیگ قهرمانان آخرین شانس ژاوی برای کسب قهرمانی در این فصل است.

طبق قوانین یوفا، باشگاه‌ها اجازه دارند برای مرحله حذفی، سه تغییر در ترکیب خود از مرحله گروهی ایجاد کنند و با توجه به اینکه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی، تنها ویتور روکه را به تیم خود اضافه کرده، در نظر دارد تا دو بازیکن از آکادمی خود به لیست لیگ قهرمانان اروپا اضافه کند.

به گزارش نشریه اسپانیایی اسپرت، ژاوی هرناندز قصد دارد پائو کوبارسی و اونای هرناندز، دو بازیکن جوان آکادمی بارسلونا را در لیست اصلی بارسا برای دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد.

گفتنی است کوبارسی در لیست رزرو بارسلونا در مرحله گروهی قرار داشت و حتی برای بازی برگشت مقابل شاختار دونتسک در لیست بارسا قرار گرفت، اما نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی پیدا نکرد. او در نیم‌فصل دوم پیشرفت چشمگیری داشت و تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی تیم ژاوی شد.

1428