محرومیت مهاجم بارسلونا لغو نشد

محرومیت مهاجم بارسلونا لغو نشد

پایگاه خبری فوتبالی - کمیته مسابقات فوتبال اسپانیا اعلام کرد که کارت زرد دوم ویتور روکه در ویتوریا به جای خود باقی است و این بازیکن از بازی بعدی بارسلونا محروم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا درخواست لغو کارت زرد دوم این مهاجم در بازی بارسلونا و الاوز را داده بود که درخواست اولیه آنها لغو شد. روکه بدین ترتیب همچنان از حضور در بازی بارسلونا و گرانادا محروم است و کاتالان ها باید درخواست لغو محرومیت او را به کمیته استیناف بدهند. 

کمیته مسابقات اعلام کرده است که با توجه به این که در میان روکه و رافا مارین برخورد انجام شده، امکان لغو کارت زرد وجود ندارد. در حقیقت به نظر می رسد که از نظر آنها، کارت زرد دوم داور به ویتور روکه اشتباه نبوده است. حالا بارسلونا می تواند به کمیته استیناف شکایت کند و اگر در آن جا نیز درخواستشان رد شد، می توانند به دادگاه عالی ورزش مراجعه کنند.

از سویی میشل سرمربی ژیرونا که در بازی این تیم و سوسیه داد از زمین اخراج شد، با دو جلسه محرومیت مواجه شده و شنبه در برنابئو نمی تواند روی نیمکت تیمش بنشیند. درخواست ژیرونا برای لغو کارت زرد  دیلی بلیند نیز رد شد و این بازیکن هلندی به علت پنج کارته شدن و محرومیت، حق حضور در بازی پیش روی تیمش مقابل رئال مادرید را ندارد. 

4125