وینگر بلژیکی در لیست خرید لیورپول و منچستریونایتد

وینگر بلژیکی در لیست خرید لیورپول و منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر جوان و بلژیکی آیندهوون در رادار لیورپول قرار دارد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه لیورپول به دنبال جذب یوهان باکایوکو، وینگر جوان و بلژیکی باشگاه پی اس وی آیندهوون در تابستان ۲۰۲۴ است. قرمزهای بندر مرسی ساید باید با باشگاه هایی مانند بایرن مونیخ ، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد که مشتاق به خدمت گرفتن این بازیکن ۲۰ ساله هستند، رقابت سختی داشته باشند. قرارداد فعلی این ستاره جوان بلژیکی در سال ۲۰۲۶ با تیم هلندی به پایان می رسد و انتظار می رود هلندی ها مبلغی در حدود ۴۰ میلیون یورو را طلب کنند.

از سوی دیگر باشگاه منچستریونایتد هم پروسه جذب یوهان باکایوکو را زیر نظر دارد. این بازیکن ۲۰ ساله در پست وینگر راست در ترکیب تیم آیندهوون تاثیرگذار بوده و با ۴ گل و ۱۳ پاس گل در ۲۷ بازی، آماری بی نظیر را از خود به ثبت رسانده است. البته باکایوکو تنها بازیکن مدنظر شیاطین سرخ در این پست نیست زیرا احتمالات رسانه ای این است منچستریونایتد به دنبال یک وینگر شاخص خواهد بود تا جانشین سانچو و آنتونی در تابستان شود. خویچا کواراتسخلیا یکی از گزینه های در حال بررسی است در حالی که یوهان باکایوکو و دونیل مالن نیز در لیست تن هاگ هستند.

پیش از این گفته شد لیورپول به یوهان باکایوکو، وینگر بلژیکی پی‌اس‌وی آیندهوون در زمستان علاقه مند است و رفتن محمد صلاح به جام‌ ملت‌های آفریقا احتمالا لیورپول را مجبور به جذب او در ژانویه کند، که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

۱۰۰۹