دکو به دنبال کونسیسائو، لاپورتا به دنبال فلیک!

دکو به دنبال کونسیسائو، لاپورتا به دنبال فلیک!

پایگاه خبری فوتبالی- شانس انتخاب مربی بعدی بارسلونا از بین فلیک یا کونسسیائو بیشتر است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه آاس خوان لاپورتا مایل است یک مربی بزرگ آلمانی را به بارسلونا بیاورد و جدا از علاقه به یورگن کلوپ که احتمالا یک فصل را استراحت خواهد کرد لاپورتا به جذب هانسی فلیک علاقه ای بالا دارد و همچنین یولیان ناگلزمن هم در لیست او قرار دارد که باید تا پایان یورو ۲۰۲۴ روی تیم‌ ملی آلمان تمرکز کند.

اما اینجا یک بحث بسیار مهم وجود دارد زیرا دکو مدیر ورزشی بارسلونا اعتقاد دارد مربیان آلمانی با شرایط فعلی این تیم هم خوانی لازم را ندارند. از سوی دیگر وضعیت اقتصادی باشگاه از ورود آنها جلوگیری می کند به همین دلیل او گزینه سرجیو کونسسیائو سرمربی فعلی پورتو که توسط خورخه مندس پیشنهاد شده را ترجیح میدهد. اما دلایل علاقه به انتخاب کونسیسائو توسط دکو شامل مواردی مانند علاقه مربی به کار با جوانان، قبول کردن شرایط اقتصادی باشگاه، همکاری او با خورخه مندس خواهد بود و گفته می شود دکو به دنبال قانع کردن لاپورتا برای جذب این مربی پرتغالی است.

از سوی دیگر بنا به گزارش کریستین فالک خبرنگار مشهور نشریه بیلد، هانسی فلیک در حال یادگیری زبان اسپانیایی است و این موضوع یعنی سرمربی آلمانی می‌خواهد یک چالش جدید را در یک تیم اسپانیایی آغاز کند.

۱۰۰۹