رکورد نباختن رودری با منچسترسیتی به بیش از ۱ سال رسید!

رکورد نباختن رودری با منچسترسیتی به بیش از ۱ سال رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی رکورد جدیدی را با پیراهن این تیم ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، در جریان پیروزی شاگردان پپ گواردیولا در مقابل برنتفورد در لیگ برتر انگلیس رکورد ویژه رودری با پیراهن منچسترسیتی به ثبت رسید.آمار یک سال اخیر رودری در پیراهن باشگاه منچسترسیتی خارق العاده بوده به طوری که این بازیکن اسپانیایی
به تعداد ۴۲ پیروزی ، ۱۰ تساوی ، بدون حتی یک باخت و کسب ۵ جام با باشگاه خود رسیده که آمار جالبی برای این هافبک تیم ملی اسپانیا است.  آخرین شکست رودری همراه با باشگاه منچسترسیتی به ۵ فوریه ۲۰۲۳ مقابل تاتنهام با نتیجه ۰-۱ باز می گردد. این هافبک اسپانیایی در دیدار برابر برنتفورد و پیروزی در این دیدار از مرز ۱ سال شکست‌ ناپذیری در بازی‌های تیم خود عبور کرد.

این در حالی است که رودری ستاره اسپانیایی در حالیکه  در سال ۲۰۲۳ قهرمان لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس، لیگ قهرمانان اروپا ، سوپرجام اروپا، جام باشگاه‌های جهان و لیگ‌ ملتهای اروپا شده بود در تیم سال فیفا قرار نگرفت. رودری که بی شک یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا در سال گذشته بود و گل قهرمانی سیتیزن‌ ها در فینال لیگ قهرمانان را به ثمر رساند و حتی به عنوان بهترین بازیکن دو تورنومنت لیگ ملت‌های اروپا و جام باشگاه‌های جهان هم انتخاب شده بود، در کمال تعجب نظر کارشناسان برای حضور در تیم منتخب سال فوتبال جهان را جلب نکرد!

۱۰۰۹