عکس؛ لحظه‌ای که سیمئونه با مودریچ شوخی کرد

عکس؛ لحظه‌ای که سیمئونه با مودریچ شوخی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ در حال حاضر در فصل آخر قرارداد خود با رئال مادرید قرار دارد و به نظر می رسد که با به پایان رسیدن فصل جاری اقدام به ترک رئال مادرید کند و باید دید که در پس از آن چه اتفاقاتی برایش رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، در دربی اخیر مادرید که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید با لوکا مودریچ شوخی کرد. در این بازی مودریچ از ابتدا در ترکیب رئال مادرید حضور نداشت و کار را از روی نیمکت شروع کرده بود. در دقیقه 76 بازی بود که کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت که لوکا مودریچ را وارد میدان کند و رودریگو را از زمین مسابقه خارج کرد و مودریچ به جای او وارد زمین شد.

در لحظه ای که لوکا مودریچ در کنار زمین در حال آماده کردن خودش برای ورود به میدان بود، دیگو سیمئونه به مودریچ گفت :" بیا با ما بازی کن " و پس از آن خندید و به این ترتیب با مودریچ شوخی کرد.

اتلتیکو مادرید به طور کلی خاطره خوبی از لوکا مودریچ ندارد چرا که در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14، لوکا مودریچ در دقیقه 93 بازی کرنری را ارسال کرد که راموس روی آن توانست دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند و رئال مادرید را در بازی نگه دارد و در نهایت رئال مادرید به قهرمانی برسد.

1471