ستاره آلمانی، چشم‌هایش را بر روی علاقه بارسلونا خواهد بست؟

ستاره آلمانی، چشم‌هایش را بر روی علاقه بارسلونا خواهد بست؟

پایگاه خبری فوتبالی – بر اساس گزارش‌های رسانه‌های آلمانی، لروی سانه قصد دارد تا علاقه لیورپول، چلسی و بارسلونا، را نادیده بگیرد و قرارداد جدیدی را با بایرن مونیخ به امصا برساند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال بررسی شرایط برای تلاش در جهت جذب ستاره 28 ساله آلمانی بوده اما به نظر می‌رسد که خود سانه، علاقه ای به انتقال به بارسلونا ندارد. قرارداد او با باواریایی‌ها، تنها تا سال 2025 اعتبار دارد اما به نظر می‌رسد که او به تمدید این قرارداد، نزدیک شده است.

این ستاره آلمانی که پیش از جدایی اش از منچستر سیتی در سال 2020، بارقه‌هایی از استعداد خود را به نمایش گذاشته بود، حالا به یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب بایرن مونیخ تبدیل شده است و این واقعیت که او علاقه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جذب کرده است، نشان از آن دارد که این بازیکن، کیفیت بازی خود را به سطح دیگری رسانده است.

گفته می‌شود که سانه در هفته‌های اخیر، مدیر برنامه‌های خود را عوض کرده است و همین موضوع، شایعات اطراف میل او به انتقال را افزایش داده است. با این وجود، گزارش‌ها حاکی از این هستند که مدیر برنامه‌های جدید او، که نماینده جمال موسیالا، دیگر ستاره بایرن مونیخ نیز هست، نقشی کلیدی در ماندن او در بایرن مونیخ ایفا خواهد کرد.

2102