تعویض‌های طلایی ژاوی، عصای دست بارسلونا

تعویض‌های طلایی ژاوی، عصای دست بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و دپورتیوو آلاوس، ویتور روکه، مهاجم جوان بارسایی‌ها برای دومین بازی متوالی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و پس از چند دقیقه موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این فصل نتایج خوبی به دست نیاورد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. قهرمان فصل گذشته لالیگا، شانس زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی ندارد و باید رقابت ژیرونا و رئال مادرید را تماشا کند. هرچند که هنوز هفته‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده، اما تا حد زیادی شانس این تیم برای تکرار قهرمانی کمرنگ شده است.

در این میان، یک رکورد مثبت برای ژاوی هرناندز و بارسلونا به ثبت رسید. بعد از این‌که ویتور روکه در دیدار مقابل دپورتیوو آلاوس به زمین رفت و پس از چند دقیقه گل سوم تیمش را به ثمر رساند، بارسا تبدیل به تیمی شد که بازیکنان تعویضی‌اش بیشترین گل را در این فصل لالیگا به ثمر رسانده‌اند.

تا هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا، بازیکنان تعویضی بارسا 10 بار موفق به گلزنی برای این تیم شدند. اتلتیکو مادرید و ژیرونا نیز با 9 گل در رتبه بعدی قرار دارند.

اما نکته جالب توجه در این لیست، این است که بازیکنان تعویضی رئال مادرید در این فصل لالیگا تنها 1 گل زده‌اند. رئالی‌ها از این نظر با گرانادا و آلاوس در یک رتبه قرار گرفته که جالب توجه است.

همچنین کادیز، تنها تیم لالیگا است که بازیکن‌های تعویضی‌اش هیچ گلی به ثمر نرسانده‌اند.

1428