پاسخ مدیر ورزشی بارسلونا به حرکت غافلگیر‌کننده ژاوی!

پاسخ مدیر ورزشی بارسلونا به حرکت غافلگیر‌کننده ژاوی!

پایگاه خبری فوتبالی - دکو، ستاره سابق و مدیر ورزشی فعلی بارسلونا ادعای جسورانه ای در مورد خروج ژاوی هرناندز از این باشگاه عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه قرارداد ژاوی هرناندز  تا سال 2025 اعتبار دارد، اما این مربی با تایید این خبر که در پایان فصل جاری، باشگاه را ترک می‌کند، بسیاری از هواداران بلوگرانا را شوکه کرد.  این درخواست ژاوی برای پایان دادن به همکاری با بارسلونا به عنوان مربی، زمانی مطرح شد که ملی‌پوش سابق اسپانیایی از ناامیدی از رفتار رسانه‌ها در این فصل با خود گفت. گمانه زنی‌ها در مورد اینکه چه کسی در ماه‌های آینده جایگزین او خواهد شد همچنان پابرجاست، اما باشگاه تأیید کرده که قبل از پایان رقابت‌های این فصل، همکاری با ژاوی را قطع نخواهد کرد.

علیرغم اینکه لیستی از نامزدهای احتمالی برای هدایت بارسلونا تهیه شده، اما دکو اشاره کرده که این حرکت ژاوی کاملاً غافلگیرکننده بوده و باشگاه اکنون مجبور به واکنش است. او در مصاحبه‌ای عنوان کرد: "اکنون زمان صحبت در مورد مربی نیست، ژاوی ما را غافلگیر کرد. ما برای سال آینده روی ژاوی حساب باز کرده بودیم."

امانوئل آلگواسیل، سرمربی رئال سوسیداد، پیش از این خود را احتمال انتخاب خود به عنوان جانشین ژاوی را رد کرده بود و رافائل مارکز، سرمربی تیم دوم بارسا، گزینه مورد علاقه فعلی برای حضور در این تیم است.

1369