دیزنی پلاس پخش مستند یورگن کلوپ و لیورپول را بر عهده خواهد داشت

دیزنی پلاس پخش مستند یورگن کلوپ و لیورپول را بر عهده خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی- شبکه دیزنی پلاس احتمالا پخش مستند یورگن کلوپ را برعهده خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر دیلی میل شبکه دیزنی پلاس در آستانه توافق با باشگاه لیورپول برای خرید حق پخش سری مستند باشگاه در آخرین ماه های حضور یورگن کلوپ به عنوان سرمربی این باشگاه است. دو پلتفرم مطرح دیگر یعنی آمازون و نتفلیکس به دلیل محدودیت‌های باشگاه برای ضبط تصویر از رختکن از خرید حق پخش این مستند صرف نظر کرده اند و حالا شبکه دیزنی پلاس رقیبی را برای خود در راه پخش این مستند نخواهد داشت. در حال حاضر گفته شده که باشگاه لیورپول حدود ۱۰ میلیون پوند از این قرارداد برای حق پخش مستند درآمد خواهد داشت.

ابن مستند قرار است شامل تصاویر بازیکنان و خانواده آنها در خانه و پشت صحنه هایی از روز بازی های تیم لیورپول از زمان رسیدن تیم به ورزشگاه ها، درون تونل استادیوم ها و زمان گرم کردن تیم باشد. ضمنا قرار است این مستند شامل تصاویری از آکادمی باشگاه و تیم بانوان لیورپول هم باشد که نکات جذابی را از آنها برای بینندگان به نمایش خواهد گذاشت.

با توجه به محبوبیت یورگن کلوپ نزد هوادارن باشگاه لیورپول و تصاویر خاصی که قرار است ضبط شود به نظر می رسد این مستند با استقبال خوب هوادارن باشگاه انگلیسی و همه طرفداران فوتبال روبرو شود.

۱۰۰۹