پاسخ منفی مهاجم بایرن مونیخ به بارسلونا

پاسخ منفی مهاجم بایرن مونیخ به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لروی سانه مهاجم بایرن مونیخ در لیست خریدهای بارسلونا  قرار داشت اما این بازیکن به آنها جواب رد داده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد سانه با بایرن مونیخ در سال 2025 به اتمام می رسد و در صورت عدم تمدید قرارداد، اگر باواریایی ها بخواهند او را رایگان از دست ندهند، در تابستان بعدی چاره ای جز فروختنش ندارند. در حقیقت قیمت سانه در تابستان اینده کاملا معقول خواهد بود. حالا نشریه اسپورت گزارش داده است که سانه پیشنهاد بارسلونا را رد کرده و ترجیح می دهد که قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند.

بارسلونا در ماه های اخیر با بازیکنان زیادی مذاکره کرده که در اکثر موارد شکست خورده اند. بارسایی ها به واسطه مشکلات مالی و شرایط ناکام ورزشی خود در سالهای اخیر، قدرت جذب بازیکنان مختلف را از دست داده اند. در واقع یکی از اخرین نمونه ها بازیکن کم و نشانی به نام برگوال بود که از نام بارسلونا سوء استفاده کرد و در نهایت با تاتنهام قرارداد بست.

بارسلونا از نظر ورزشی در سالهای اخیر در سراشیبی قرار داشته و قهرمانی لالیگای سال گذشته نیز آنها را نجات نداده است. کاتالان ها از نظر اقتصادی نیز شرایط جالبی ندارند و نمی توانند خواسته های مالی بازیکنان مورد نظرشان را برآورده سازند. 

4125