چلسی در اندیشه بازگرداندن ستاره بایرن مونیخ به استمفورد بریج

چلسی در اندیشه بازگرداندن ستاره بایرن مونیخ به استمفورد بریج

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی تمایل دارد تا در تابستان 2024، جمال موسیالا را به استمفوردبریج بازگرداند.

به گزارش فوتبالی، شاید اگر پیش از آغاز پنجره نقل و انتقالاتی، کسی ادعا می‌کرد چلسی در این ماه هیچ خریدی انجام نخواهد داد، احتمالا مورد تمسخر اهالی فوتبال قرار می‌گرفت؛ اما این اتفاق به وقوع پیوست و تاد بولی که عادت داشت در نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشته باشد، در ماه ژانویه هیچ بازیکنی را برای تیمش به خدمت نگرفت.

شیرهای لندن در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته، 323 میلیون پوند را برای خرید بازیکن جدید و 435 میلیون پوند دیگر را در تابستان 2023 خرج کردند و پرهزینه‌ترین تیم یک سال اخیر دنیای فوتبال بودند. از همین رو، این‌که تاد بولی و تیم مدیریتی در این زمستان هیچ بازیکنی را جذب نکنند، عجیب به نظر می‌رسید.

اما این به این معنا نیست که آبی‌ها در تلاش برای جذب بازیکن نیستند. گزارش‌ها حاکی از این است که آن‌ها از الان بر روی چند هدف بزرگ متمرکز شده‌اند و می‌خواهند در تابستان پیش رو، این بازیکنان را به خدمت بگیرند. یکی از اهداف جذاب چلسی در تابستان، جمال موسیالا است.

در ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه بود که رسانه تیم‌تاک گزارش داد جمال موسیالا یکی از بازیکنان مورد علاقه چلسی است، اما جذب این بازیکن در میانه فصل، کار به شدت دشواری بود و آن‌ها باید تا تابستان صبر کنند. هرچند که باید اضافه کرد چلسی تنها تیم انگلیسی علاقه‌مند به جمال موسیالا نیست و ستاره جوان بایرن مونیخ، توجه آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول را به خود جلب کرده است.

1428