زننده گل پیروزی منچستریونایتد: هنوز در شوک هستم

زننده گل پیروزی منچستریونایتد: هنوز در شوک هستم

پایگاه خبری فوتبالی - کوبی ماینو ستاره جوان منچستریونایتد می گوید گل بسیار خاطره انگیزی مقابل ولورهمپتون به ثمر رسانده و آن را رویایی می داند که به حقیقت تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، در آخرین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، تیم ها ولورهمپتون و منچستریونایتد در ورزشگاه مولینکس به مصاف هم رفتند. در دقیقه 90+5، ولورهمپتون موفق شد بازی را سه بر سه برابر کند، اما در دقیقه 90+7، کوبی ماینو ستاره جوان منچستریونایتد اولین گلش را در پیراهن این باشگاه به ثمر رساند تا شیاطین سرخ به برد شیرین چهار بر سه دست پیدا کنند.

به نقل از سایت گل، ماینو بعد از پایان بازی به TNT SPORTS گفت: "این رویایی بود که به حقیقت پیوست. بازی کردن در استادیوم مولینکس واقعا کار سختی است. ما باید پیروز می شدیم. من هنوز باور نکرده ام که چه کاری انجام داده ام و فکر می کنم در رویاهایم به سر می برم. بازی کردن در لیگ برتر انگلیس برای باشگاه دوران کودکی ام، احساس فوق العاده ای داد. حالا باید بازی های بیشتری برنده شویم."

"بازی کردن کنار برونو فرناندز؟ او واقعا الگوی خوبی برای من است. بازی کردن در کنار برونو واقعا جذاب و لذت بخش است. از او چیزهای زیادی یاد می گیرم."

4416