صدرنشینی رئال مادرید در لالیگا با دو گل مهاجم اسپانیایی

صدرنشینی رئال مادرید در لالیگا با دو گل مهاجم اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و ختافه در ورزشگاه خانگی تیم ختافه به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این فصل از رقابت های لالیگا، رقابت بر سر قهرمانی میان رئال مادرید و ژیرونا است و اکنون رئال مادرید با پیروزی مقابل ختافه توانست از ختافه سبقت بگیرد و دوباره تبدیل به تیم صدرنشین جدول رقابت های لالیگا شود. اکنون رئال مادرید با این پیروزی 57 امتیازی شده است و دو امتیاز بیشتر از ژیرونا دارد و صدرنشین است.

گل های رئال مادرید را در این بازی خوسلو ماتو به ثمر رساند. در حقیقت این مهاجم اسپانیایی در این دیدار دبل کرد و هر دو گل مادریدی ها را به ثمر رساند. خوسلو گل اول خود را روی سانتر لوکاس وازکز با ضربه سر به ثمر رساند. این گل در دقیقه 14 به ثمر رسید. این مهاجم اسپانیایی گل دوم خود را در دقیقه 56 روی پاس وینیسیوس جونیور به ثمر رساند. خوسلو در این بازی فرصت هت تریک کردن هم داشت اما در نهایت نتوانست گل سوم خودش و رئال مادرید را به ثمر برساند.

تماشای گل دوم خوسلو به ختافه

تماشای خلاصه بازی

1470