برد بارسلونا با گلزنی خرید جدید برزیلی

برد بارسلونا با گلزنی خرید جدید برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و اوساسونا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا که بازی قبلی خود را با نتیجه پنج بر سه مقابل ویارئال باخته بود، اکنون موفق شد با نتیجه یک بر صفر اوساسونا را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. بارسا در این بازی به سختی به پیروزی رسید و بازی روان و راحتی نداشت و به نظر می رسد که آبی و اناری پوشان در حال حاضر از لحاظ روحی شرایط خوبی ندارند.

در این بازی تک گل بارسلونا را ویتور روکه به ثمر رساند. او در دقیقه 62 به جای فرمین لوپز وارد میدان شد و در نهایت در دقیقه 63 توانست روی پاس ژائو کانسلو گلزنی کند. این گل اولین گل ویتور روکه در بارسلونا بود. این ستاره جوان برزیلی به تازگی به جمع آبی و اناری پوشان اضافه شده است و اولین گل خود را برای بارسا به ثمر رساند.

در این بازی اونای گارسیا بازیکن اوساسونا در دقیقه 67 دو کارته شد و از زمین مسابقه اخراج شد و به این ترتیب اوساسونا با ده نفر به کار خود ادامه داد.

تماشای گل بارسلونا

1470