رسمی؛ پدیده 17 ساله اهل مالی به بارسلونا پیوست

رسمی؛ پدیده 17 ساله اهل مالی به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات مالی بارسلونا باعث شده است تا این باشگاه سیاست نقل و انتقالاتی خود را تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها به جای این که بازیکنان باتجربه را با قیمت هایی نجومی بخرند، پدیده ای جوان را با قیمت های معقول به خدمت بگیرند. بارسا به زودی خبر انتقال لوکاس برگوال را تایید خواهد کرد و حالا آنها برای جذب ابراهیم دیارا وینگر تیم زیر 17 سال مالی به توافق رسیده اند و این بازیکن به بارسا اتلتیک ملحق خواهد شد. 

بارسلونا در تابستان گذشته برای خرید ابراهیم دیارا از آکادمی " آفریقا فوت" ب توافق رسیده بود و حالا این انتقال رسمی شده است. در قاره اروپا چنین سازمان هایی مرسوم نیستند اما در قاره آفریقا کاملا عادی هستند. در واقع این آکادمی ها به سراغ بازیکن های جوان می روند و به آنها وعده امکانات خوب و آینده ای روشن را می دهند. باشگاه بارسلونا نیز برای خرید ابراهیم دیارا از "آفریقا فوت" به توافق رسیده است. 

درخشش این بازیکن در جام جهانی زیر 17 سال باعث شد تا بارسلونا به سراغش برود. این بازیکن در آن تورنمنت پنج گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد و   به یکی از بهترین بازیکنان مسابقات تبدیل شد. 

آکادمی "آفریقا فوت" در بیانیه ای در این باره نوشت:" ابراهیم دیارا ملقب به "کاکا" بر اساس شراکت ما با باشگاه بارسلونا به این تیم ملحق می شود." 

4125