ستاره میلان گزینه جانشینی امباپه در پاری سن ژرمن

ستاره میلان گزینه جانشینی امباپه در پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن قصد دارد از حالا به فکر جذب جانشین کیلیان امباپه در تابستان امسال باشد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه تابستان 2024 با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به صورت آزاد از تیم فرانسوی جدا شود. مدیران پاری سن ژرمن در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی کردند تا این ستاره را در تیم خود حفظ کنند؛ اما انگار این بار شرایط متفاوت است و آن‌ها به فکر جذب یک جانشین برای امباپه هستند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، پاری سن ژرمن به رافائل لیائو، وینگر پرتغالی آث میلان علاقه‌مند است. هرچند که این انتقال به آینده کیلیان امباپه بستگی دارد، اما اگر فوق ستاره فرانسوی تصمیم به جدایی بگیرد، پاریسی‌ها برای جذب لیائو تلاش می‌کنند.

لیائو یکی از ستاره‌های بلامنازع میلان و سری آ در فصل‌های اخیر بوده و احتمالا خریدش هزینه زیادی برای پاری سن ژرمن به همراه خواهد داشت.

فابریتزیو رومانو تایید می‌کند که لوییس کامپوس، مدیر ورزشی و مسئول امور نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن، با نزدیکان رافائل لیائو ارتباط برقرار کرده، اما هنوز چیزی جدی نشده چون امباپه تصمیمش را به مدیران پاری سن ژرمن اعلام نکرده است.

پاری سن ژرمن قصد دارد در تابستان برای جذب برونو گیمارش هم اقدام کند. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد تابستان پرهیاهویی در انتظار هواداران پاری سن ژرمن باشد. 

1428