توپچی‌ها به دنبال مهاجم هلندی سابق بایرن مونیخ

توپچی‌ها به دنبال مهاجم هلندی سابق بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال قصد دارد برای تقویت خط حمله خود، به سراغ مهاجم هلندی سابق بایرن مونیخ، جاشوا زیرکزی برود.

به گزارش فوتبالی، آرسنال ممکن است در تابستان امسال یک مهاجم هلندی بااستعداد به خدمت بگیرد.

در حالی که تنها چند روز به پنجره نقل و انتقالات ژانویه باقی مانده است، به نظر می‌رسد آرسنال خریدی انجام نمی‌دهد و احتمالا پروژه تقویت تیم به تابستان 2024 موکول می‌شود.

اما اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا توپچی‌ها در زمستان خریدی انجام ندادند تا با قدرت بیشتری در نیم‌فصل دوم حاضر شوند، باید گفت این موضوع بیشتر به فیرپلی مالی و تراز نبودن حساب‌های مالی برمی‌گردد. قرمزهای شمال لندن در چند فصل اخیر هزینه‌های زیادی انجام دادند؛ به طور مثال آن‌ها چیزی نزدیک به 170 میلیون برای خرید تنها 2 بازیکن، یعنی دکلان رایس و کای هاورتز خرج کردند و حالا نیاز دارند چند بازیکن به فروش برسانند تا از قوانین مالی لیگ برتر پیروی کنند. در نتیجه، پنجره تابستانی برای انجام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی مناسب‌تر است.

یکی از گزینه‌های آرسنال برای تابستان، جاشوا زیرکزی، مهاجم تیم بولونیا است. طبق گزارش‌های نشریه کوریره دلو اسپورت، توپچی‌ها آماده هستند مبلغ 40 میلیون پوند را در تابستان پیشنهاد دهند، اما این معامله ساده نخواهد بود، چون بایرن مونیخ بند بازخرید زیرکزی را در اختیار دارد و منچستریونایتد نیز به این مهاجم هلندی علاقه‌مند است.

1428