استون ویلا به دنبال جذب وینگر 21 ساله اسپانیایی

استون ویلا به دنبال جذب وینگر 21 ساله اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- استون ویلا قصد دارد برای تقویت تیم خود در نیم‌فصل دوم نیکو ویلیامز، ستاره جوان اسپانیایی تیم اتلتیک بیلبائو را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تیم‌های جذاب نیم‌فصل نخست فوتبال اروپا، استون ویلای اونای امری بود. آن‌ها نیم فصل باورنکردنی‌ای را برای اهالی ویلا پارک رقم زدند و حالا می‌خواهند با گذراندن یک پنجره نقل و انتقالاتی موفق، برای نیم‌فصل دوم آماده شوند. اونای امری قصد دارد تیمش را برای رقابت بر سر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

حالا تنها چند روز تا پایان پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه باقی مانده و اگر شیرهای بیرمنگهام می‌خواهند تغییر و تحولی در تیمشان ایجاد کنند، باید در همین چند روز اقدامات لازم را انجام دهند.

به گفته دین جونز، خبرنگار حوزه فوتبال، استون ویلا به جذب نیکو ویلیامز علاقه‌مند است و وینگر اسپانیایی یکی از اهداف اصلی اونای امری برای تقویت تیمش در فاز هجومی است. 

ویلیامز در کادر فنی و هیئت مدیره استون ویلا هواداران زیادی دارد و افراد زیادی در باشگاه هستند که کیفیت بالای او را تایید می‌کنند. آن‌ها در 1 سال اخیر چند بار برای جذب او اقدام کردند.

گفته می‌شود ویلیامز که به تازگی قراردادش را با تیم باسکی تمدید کرده، بند آزادسازی 43 میلیون پوندی در قرارداد خود دارد. هرچند که باید اضافه کرد استون ویلا رقبایی همچون لیورپول، رئال مادرید، بارسلونا و چند باشگاه مطرح دیگر را سر راه خود می‌بیند.

1428