عذرخواهی هالند به خاطر غلط املایی در تبریک تولد بدنسازش!

عذرخواهی هالند به خاطر غلط املایی در تبریک تولد بدنسازش!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی مجبور شد که از  هوادارانش در اینستاگرام عذرخواهی کند چرا که در زمان تبریک تولد فیزیوتراپ باشگاه منچسترسیتی مرتکب اشتباه و غلط املایی شده بود!

به گزارش فوتبالی، هالند بالاخره با اتمام مصدومیتش به تمرینات منچسترسیتی برگشت. این بازیکن از زمان مصدومیت مقابل استون ویلا از میادین دور بود. بازیکن نروژی به زودی به ترکیب اصلی سیتی نیز باز می گردد. 

هالند در روزهای اخیر زیر نظر ماریو پافوندی، فیزیوتراپ باشگاه منچسترسیتی به ریکاوری پرداخته است. این بازیکن در سال 2016 به تیم پپ گواردیولا ملحق شده است.  هالند تصمیم گرفت که برای تشکر از این فیزیوتراپ، تولد او را در پیامی اینستاگرامی تبریک بگوید. ارلینگ تصویری از چهره خندان بدنساز ایتالیایی منتشر کرد و نوشت:" تولد بهترین فیزیوتراپ دنیا مبارک." البته مشکل این جا بود که هالند مرتکب اشتباه در تلفظ شده بود و از کلمه fysio  به جای physio برای کلمه فیزیوتراپ (بدنساز) استفاده کرد. 

این اشتباه هالند باعث شد تا تعدادی از 38 میلیون دنبال کننده هالند در اینستاگرام به اشتباه او در این زمینه اشاره کنند. بازیکن نروژی نیز غلط املایی خود را پذیرفت و سلفی دیگری از خودش منتشر کرد و نوشت:"اوه! ما در یک دنیای عالی زندگی می کنیم و همه چیز باید عالی باشد! ببخشید، منظورم physio بود."

هالند امید زیادی دارد تا در ادامه فصل بتواند بدرخشد. او در این فصل 19 گل زده که فعلا تا رکورد فصل گذشته اش با 52 گل، فاصله زیادی دارد.

4125