چه تیم هایی ممکن است در پایان فصل مربیان خود را تغییر دهند؟

چه تیم هایی ممکن است در پایان فصل مربیان خود را تغییر دهند؟

پایگاه خبری فوتبالی- در فصل آینده هوادارن لیگ های فوتبالی اروپا احتمالا شاهد تغییر مربیان در تیم های بزرگ خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، نیمکت لرزان مربیگری در برخی تیم های بزرگ و نتایج ضعیف مربیان آنها باعث شده تا احتمال تغییرات روی نیمکت این تیم ها بیشتر از قبل شنیده شود. یکی از این تیم ها بارسلونا است و طبق آنچه که برآورد می شود ژاوی در صورتی که نتواند امسال قهرمان لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا شود از کار برکنار می شود. گزینه های جایگزینی ژاوی در حال حاضر شامل مربیانی مانند روبرتو دی زربی، یولیان ناگلزمن، هانسی فلیک، رافا مارکز، میچل هستند که در مطبوعات به آنها پرداخته شده است.

لیورپول نیز باید به دنبال مربی جدیدی باشد زیرا یورگن کلوپ سرمربی این تیم روز گذشته اعلام کرد در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد. یورگن کلوپ طبق بیانیه رسمی خود از تیم بندر مرسی ساید جدا خواهد شد و باید دورانی جدید در این تیم آغاز شود. گزینه های فعلی گمانه زنی شده برای جایگزینی کلوپ شامل مربیانی مانند روبرتو دی زربی، یولیان ناگلزمن، هانسی فلیک، ژابی آلونسو، سیمونه اینزاگی و البته شاید استیون جرارد باشند.

بایرن مونیخ هرچند به طور رسمی واکنشی به جذب مربیان جدید نداشته اما هیچ کس تضمین نمی کند که بایرن مونیخ فصل آینده نیز با توخل ادامه دهد مخصوصا اینکه جام مهمی در این فصل با توخل کسب نشود. گزینه های جایگزینی توخل شامل دو چهره مورد علاقه مدیران این باشگاه یعنی ژابی آلونسو، سباستین هوینس است.

اما میلان هم شاید باشگاهی باشد که به این لیست اضافه شود و در اخبار به این نکته پرداخته شده که پیولی سال آینده مربی میلان نیست و پروژه جدیدی در راه است و گزینه های جانشینی پیولی شامل آنتونیو کونته، تیاگو موتا، روبرتو دی زربی، راجر اشمیت هستند.

۱۰۰۹